Göran styr

Då var man hemma i Norge då. Det är skojskoj på jobbet men de två senaste dagarna har jag varit supertrött.. det gick åt mycket energi i Gävle o på resan därifrån :P

Gävle var underbart roligt och det kommer alltid vara fantastiskt kul att träffa Göran o Höna :) Det blev en del öl o skräpmat o jordens film, då menar jag inte Hot Fuzz, utan Smala Sussie. Men Hot Fuzz var otroligt rolig den med. Den ska vi rekommendera till alla vi känner o inte känner :)

Idag på jobbet så åkte jag hiss med en främling. Det är inte ofta som två främlingar kliver in i en hiss o sen kommer gapskrattande ut på nästa våning. Men det var ju otroligt roligt.

image7



På bilden saknar Göran sin näsa Det var ju även väldigt kul att se två hav på en o samma dag som jag gjorde i torsdags. Utan o flyga då alltså, för det vore ju fusk.

Nu blir det lite lök o lite Laakso. God natt o God jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0