Härliga Värmeland

Så är det, Värmland kommer alltid ha en given plats i hjärtat. Jag träffade Hönis igår hon åkte till storstaden idag. Får se när vi träffas nästa gång... Det är inte så lätt, allt ska passa in :(

10:55 anlände jag till ett ljuvligt vårfint Karlstad. 11:00 såg jag Jan Banan. Antar att allt är som det ska vara :)

Vi har en hantverkare hemma i Molkom. Han är så snygg att ingen kan säga nej till honom. Det spelar ingen roll vilka förslag han än kommer med, man bara bländas av hans skönhet och håller med. Men Jessica börjar tröttna på honom, för han borrar alltid när hon har sovmorgon.

Idag ska jag träffa Göran! Äntligen! Det ska bli korsfest med sprit oh blandad öl. Vi ska bland annat göra ett nytt försök med kalasölen. Det var ju nåt ljushuvud som föreslog att vi skulle bälga den, så ingen minns ju om det verkligen Var en kalasöl, eller om det bara är ett påhitt.

Just nu lyssnar jag på Petras finest och funderar på om man skulle ta o klä på sig och gå ut för att njuta vårsolen. Det låter inte helt fel.

Pussokram, vi ses på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0