I Gävle :P

Nu hör jag kyrkklockan här i Gävle. Det är alltid lika trevligt att bo på Triangeln. Det är varmt o jag har Patrik på andra linjen. Igår lekte vi 'Jag har aldrig' o nu har vi ätit jordens godaste pizza. Petra ringde ett videosamtal till mig lagom till pizzastunden så hon fick se den :P Igår var vi på krogen o sen fick vi med oss en häftapparat, två ljusstakar och en backspegel hem. Så kan det gå..

Idag har vi vandrat runt i parken och ikväll blir det Hot Fuzz. Skojskoj ska det bli :)



Lördagslista vecka 16
  1. Äger du  en diskmaskin eller diskar du för hand? Jag är diskansvarig, imorrn ska vi köpa en diskbalja :)
  2. Är du miljövänlig? Cyklar till jobbet om det inte är för kallt iaf :)
  3. Källsorterar du? Ja som fan också :P
  4. Attraheras du av män med skägg? Neeee, det blir ju så strävt...
  5. Brukar du torka håret med hårtork, handduk eller inte alls efter en dusch? Inte alls :) Orka liksom..
  6. Var brukar du handla dina kläder? Överallt, gärna på rea :P
  7. Tycker du att du är snygg? Självklart, särskilt i uniformen ;D
  8. Micro-pop eller poppa själv? Chips :) Sweet Chili
  9. Fredrik Lindström, Henrik Schyffert eller Kristian Luuk? Lristian Kuuk :P
  10. Vad ska man göra i en dusch? Man kan väl göra det mesta, förutom att rosta bröd :P
  11. Är du bra på att laga mat? Ja när jag inte glömmer bort maten eller sätter ugnen på fel värme så brukar det gå bra :)
  12. Har du några fobier? Är inte så förtjust i silverfiskar
  13.  Har du några tvångstankar? Jag räknar trappsteg, mer eller mindre ofrivilligt
  14. Tycker du att du har fin dialekt? Absolut, värmländskan har alla de bästa orden :)
  15. Hångel? Loves it :)
  16. Hur märks det på dig att du är öppensinnad? Det vette gudarna
  17. Hur märker man av din charm? Ingen aning, men folk verkar märka nåt iaf :P
  18. Var du med i barnens trafikklubb när du var liten? Jajjemänn!
  19. Vilken har varit den bästa julkalendern genom tiderna? Håller med Göran där.. Greveholm är oslagbar
  20. Har du någon gång gjort något olagligt som resulterade i att brandkåren fick rycka ut? Nej... Men jag råkade bryta mig in i skolan en gång iförd gummistövlar och görans täcke. Sen gick larmet. Allt finns på film...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0