Sköna maj...

Idag försökte jag förklara för en norsk hur man firar valborg i Sverige. Hon förstod ingenting. Menmen, det är inte lätt o va norsk.. ;)

Häromdan sprang jag in i en annan norsk tant. Hon var jättespetsig, jag hade ont i armen i flera minuter efteråt, o nu har det blivit ett blåmärke.

Idag kommer min älskling hem!! Vilken stund som helst :D Hurrahurrahurra :D
O imorrn ska jag jobba, sen ska jag fanimej sova i en vecka. Det är ingen lek att gå upp så tidigt. Man blir ju helt körd i magen dessutom, när man ska hålla på o sabba dygnsrytmen sådär.. Men lite kul är det ju :P

Hihihoho :)

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Hoppas du får en GREAT Valborg! :-)

2007-04-30 @ 13:26:00
URL: http://www.kempo.nu/TheGuide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0