Bepantert

Då var det pantat igen, fick denna gång ihop den digra summan 78 NOK. Och då ska vi inte bortse ifrån att flaskorna som ger 4 spänn i Sverige endast är värda 2,50 här i grannlandet.

Skrattade för mig själv när jag cyklade till Kiwi. "Här kommer MuppMolkis i sin muppiga dödskallemössa o ska panta flaskor klockan 21 en vardagskväll" Det var fyra fullastade papperspåsar som hade stått i tryggt förvar i svärmors och svärfars garage sedan innan vi flyttade in här. Av nån jäkla anledning hade vi ställt dom där istället för att panta dom direkt. Fråga mig inte hur jag lyckades cykla med fyra papperskassar på styret. Bra gick det iallafall.

Menmen, andra glada nyheter är ju att jag har fått en hel låda med lakritsläkerol av Mr. Kästel. Ska nog ta med lite till lilla mamma imorrn. Hon gillar ju sånt därnt.. :)


Håller på o laddar iPoden med ström och nya låtar. Nån som har ett förslag på en bra låt, tipsa gärna!
Har börjat samla på Coca-cola koder så jag har at the moment 16 gratislåtar att hämta från iTunes. *bra jobbat*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0