Bloody fabulous!

Jaa nu är det på topp :D Fast jag sörjer ju att sommaren är över och därmed det givna umgänget. Nu vet man aldrig när man träffas nästa gång. Göran i Göteborg (?) och Höna i Stockholm. Jag blir kvar utanför Oslo. Vi brer ut oss över storstäderna...

Men om man bortser från det kunde läget knappast vara bättre, underbar ledighet, tillbaka på mitt älskade jobb, Paris om en vecka, körkort på gång och jag är så kääääär :D

Vet inte vart jag ska ta vägen :P

Nåväl, sommarens sista fest blev även den sista sammankomsten på Kvarnbergsgatan. Iallafall tills vi blir gamla och rika och köper tillbaka stället ;D


Det var lyckat och den efterlängtade kolapajen slog alla rekord :) Alla var kanonfina, det var lite läskigt med pastorn bara.. Han är inte som vi..

Mycket vin o mat blev det, och jag lekte superfotograf med min monsterkamera :P

image30

Kanoners!

Hann ju även med ett besök i kära lilla Molkom, och där blev det grillat och hemgjorda morötter ;D

       Pusselipuss


Mamma ser lite skeptisk ut, och med all rätt, moroten ser ju ut som en alien :P

image33

Våran finfina trädgård :)



Spiderpig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0