Nu händer det grejer!

Sitter hos Göranssons o bokar intensivkurs via mail. Det går som smort. Större delen av september kommer att spenderas under karlstadsolen. Det blir ju kanon. Syrran fyller ju 18 då också, så då blir det den efterlängtade tatueringen :D Min andra, de andras första. Det ska bli spännande ska det bli.

Göran är på jobbet så jag får sitta o umgås med den äldre brodern KååJii. Ikväll blir det årets enda garanterade succé (enligt reklamen iaf) Jag talar naturligtvis om Simpsons - The Movie. Wiii :D Lillpetra har ju varit snabb o jävlig så hon har redan sett den :P Men mellanjessica ska med iallafall :D

Eftersom jag sitter vid Görans laptop som är fullsmäckad med fantastiska bilder ur våra fantastiska liv så tänkte jag slänga upp ett par bilder i smyg. Och eftersom detta årets friidrott verkar läggas ner, så får det bli en bild av gänget som lyckades förra sommaren.

image22

    


Märk väl texten på KJs påse "Debenhams - Styling the Nation"

Kommentarer
Postat av: M

Calle sa häromdan, "jag undrar om carro har lika roligt som vi hade varje gång hon kör sjukamp. vi hade ju jätteroligt!!" det tyckte jag var vackert :) ses imorgon för det lilla lilla champagneglaset :p pussssss

2007-08-09 @ 22:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0