Yay!

Klarade teorin igår ;) första steget mot körkortstagandet avklarat! Fy satan säger jag..

På morgonen var jag nog mest nervös över att inte hitta till Vägverkets högkvarter, men det gick ju som en dans. Sen när jag hade fotat mig o satt där o väntade bland alla andra ungdomar och en tant, så började nervositeten för provet stiga.. Tänkte att bara jag svarar på de första frågorna så kommer det nog kännas bättre. Andra frågan var bara ett stort frågetecken. Hade ingen koll på den alls.

Mot slutet var jag osäker på 20 frågor o jag tänkte fan också, det där var ju 180 spänn i sjön, nu måste jag boka ny tid också helvettesjävlaskit.
Började skaka som vore det 65 grader kallt när jag tryckte på 'Avsluta provet' o det stod 'Godkänt' med gröna fina bokstäver. Satan vad man utsätter sig för.

Men nu är det gjort :D

Och träffade ju familjen och alliansen på torsdag, så det var ju kalas :) Petra tyckte väldigt mycket om våran nya kamera och Göran tog fel glass. Men det gick bra ändå.

image21

Höna äter mjukglass med grön sked. Hon har lite ont i magen. Göran gläds åt sin nygamla scarves.

Kommentarer
Postat av: MaR

Ja som fan, snygg kavaj har jag med :D Vad tror du om lunch på lilla saluhallen på fredag, sedan systemet och ett litet litet glas champagne?? Det är ju sista jobbdagen liksom :D Hoppas jobbet går bra idag! Pusssss

2007-08-05 @ 12:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0