Dessa kedjebrevshelvetten...

Vad är vitsen med dom? De bara förökar sig. Varje dag får man ett par mejl från Facebook, så går man i o spanar så har man fått ett fucking kedjebrev som hotar med 5 års olyckliga förhållanden om man inte gör som det står. Tröttma!

Tror ju knappast att nån som har varit med i en olycka tänker 'fan, om jag ändå hade skickat det där brevet till 200 personer till så hade det här aldrig hänt.'

Psycho..

Och det här med alla förbannade namnlistor. Vad fasen ska folk med dom till?? Klart att jag är emot våld och all skit som verkar drabba den här planeten, men vad hjälper det om jag skapar en grupp på Trynboken eller skriver mitt namn på nån fucking lista?

Folk dör ju tyvärr ändå, jag tror ju faktiskt att de som är våldsamma idag inte kommer lägga av för att 300 personer skrivit sitt namn på nån gammal lista. Vad är vitsen?

Nån som vill förklara?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0