Förbannat..

Har snart läst ut den ju! Vill inte att den ska ta slut.. Dumma bok.. Det är ju så spännande. Hade jag velat hade jag lätt läst ut den på ett par dagar. Det går ju fan inte att slita sig! Men jag vill som sagt hålla på den liite till. Har ju ännu inte köpt den tredje delen. Kommer ju bli så rastlös av att vänta på den..

Är nu på sidan 563 i Stieg Larssons andra kriminalroman i Millennium-serien. Och precis som alla andra så är jag frälst. Jäklar. För att inte sträckläsa den så tvingar jag mig själv att endast läsa under förhållanden då jag inte har obegränsat med tid.
Som tex innan jobbet, eller på bussen hem. Absolut inte när jag ska sova. Sist jag gjorde det slutade det med att jag låg och läste till halv fyra på morgonen. Det kändes ju som jag läst i en halvtimme när det egentligen hade gått avsevärt många timmar.


"Jävlar i havet vilken mästare"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0