Tisdagströttma

Fy i helvette vad trött jag är....
Klockan är 17.24 en tisdag eftermiddag och jag kan knappt hålla ögonen öppna.... Normalt? Väldigt..

Efter att ha stigit upp långt innan solen, svettats och testats på jobbet, varit nära förfrysning på väg hem från bussen, blivit intvingad i duschen för att få upp värmen, lagat och ätit mat, så är jag nu alldeles fantastiskt slut.

Jag skulle ju göra sista finishen på julgodiset ju..

Fick ett sms förut, kollegan hade tappat bort schemat så han visste inte när vi började. Precis när jag hade skrivit ordet 'klant' så tappar jag telefonen... Bad Karma? :P

Fick ännu en glad nyhet idag också. Lille Sammi ska få ett syskon :D
Grattisgrattisgrattis! Han eller hon kommer få jordens goaste mamma :)


Tippar på en tidig kväll för mig. Imorgon kan jag sova till åtminstone kl. 11 innan det börjar krisa ;D


Sweet relief :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0