Upptäckt

Häromdagen upptäckte jag en tydlig sinuskurva i stjärnorna som jag satte upp i taket för ett halvår sen. De förföljer mig ännu alltså...
Jag har ingenting emot sinuskurvor, tvärtemot  tycker jag att de är ganska trevliga :)

Nu till något helt annat.

Hittade min gamla 3-bok igår. Den är så fin den där boken. Och fast det är drygt 2 år sen jag fick den så finns det faktiskt några få blanka sidor kvar. Resten är fyllda av citat och 7:0a-omgångar. Det går absolut inte att titta i den utan att känna ett bubblande skratt smyga sig upp genom strupen.

"Det var ju tur att vi lyssnade på olika saker, så att inte bägge lyssnade på att det skulle ta 25 minuter."

"Have you seen Craig David recently?"

"Särskilt här, där den har leeeegat neeeeråt" (sagt med köpingdialekt)

"-Du blir den första fågel som kör rattfull!
-Nehedu, för det var mormors lilla kråka!"


Däri ligger ju även det där långa citatet som vi ska lära oss. Det sitter ganska bra iallafall. Snart är vi redo att utföra vårt partytrick :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0