Boooored

Det här med att vi går om varann hela veckan börjar jag tröttna på nu.. det är tråkigt att vara hemma själv... Igår handlade jag på nätet för 1700 spänn, idag har jag bara gått o ätit massa dret.. Är ju för trött för o göra nått vettigt av dagen av den orsaken att jag stiger upp innan solen..

Men nu är Görans present på gång iallafall, om allt har gått enligt planerna :) wiiii :D

Aftonbladet.se har jag tröttnat på. Det händer ju bara massa elände. Särskilt i Västra Aros... TV är ju helt dött.


It´s friday night for heavens sake!

Har sovmorgon imorrn iaf. Behöver inte stiga upp förrän tidigast 8. Det är fanimej 5 timmars sovmorgon det, inte illa :)

Äääh, ut o gå kanske? Springa? Är ju ganska fint väder iaf, ser jag från mitt källarfönster..


Promenad får det nog bli.. med Ola kanske.. eller Dave Matthews..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0