Helvettes jävlar...

Nu blir det liv i luckan. Borde bli åtminstone.. Jag har nämligen inte tagit körkort än. Och igår råkade jag få reda på att mitt körkortstillstånd går ut den 22 oktober iår.. Satan nu blir det tajt..

Menmen, det går säkert det med :)

Har bokat resa till Paris nu iallafall :D den 22 augusti bär det av :D hurrahurra!
Ska bli kul o vara ute på vift med my honey :) Andra gången han är utomlands jue.. om man inte räknar Norge då såklart.. ;)

Det blir lite att vi går om varann den här veckan.. Jag jobbar tidigt, han jobbar sent. Jag kommer hem, vi käkar lite, sen åker han iväg till jobbet. Och kommer hem när jag har gått o lagt mig.. Så är det när man jobbar skift :)

Himla kul på jobbet är det ju iallafall. Även om det är lite tråkigt att behöva kasta så jäkla mycket grejer.. Läste i en tidning häromdan att min arbetsplats som mest släpper igenom ca 66.000 människor per dag. Shiis liksom..
Vart 17 kommer alla ifrån?? Man tycker ju att Norge borde vara helt tomt på folk vid det här laget..

image20


VäktarTilla ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0