Kaffekalas

Idag har jag druckit kaffe. Jag blir alltid skum o hyperaktiv när jag gör det. Det kan bero på att jag bara dricker kaffe typ en gång i kvartalet men det tycker jag räcker...
Tycker det är märkligt med alla dessa människor som dricker kaffe hela tiden. Blir man aldrig trött på det? Det är ju som att man skulle dricka fanta eller fläderblomssaft jämt o ständigt. Man måste ju omväxla sig lite ibland..

Därför är det ju bättre med te, lite olika smaker o så. Nu dricker jag te ännu mer sällan än jag dricker kaffe, men ändå..

Härlig dag på jobbet idag, har kollat postbilar o sett på TV. O skvallrat lite såklart ;) Så fick jag skjuts hem för det var så jädrans kallt ute..

På vägen till jobbet tog jag cykeln. Skulle ju inte så långt idag, men faen vad det blåste motvind..

Värre för flygen iofs, pratade med en kapten som hade flugit i motvind till Stavanger, det tog 3,5 timme.. herrejävvlar..

Nej, sova nu, upp o knega imorrn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0