Saturday

Idag har jag jobbat med Vagn, himla kul dansk, o det är inget påhitt, han heter helt enkelt Vagn.

Och Görans present har kommit o det är så otroligt snyggt :D tur att jag har en likadan, annars hade jag claimat den som min egen :P wihihihi :D

Har fastnat i ett HippHippavsnitt at the moment, det bara hänger sig.. jädrans..

Imorrn ska jag sova på jobbet :P o då menar jag inte att jag ska sova när jag är i tjänst, nejnej, sånt håller jag inte på med. Men jag har dubbelbokat mig så jag jobbar sent o börjar tidigt på måndag.. så istället för att ta mig hem, sova 2-3 timmar o sen cykla milsturen till jobbet, så ska jag ta med mig en filt o ligga o nanna i en soffa :)

Det ska bli mysigt ska det bli :)

Åt några hallon förut. Det är tur att det iallafall Smakar sommar ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0