Sista juli

Imorgon är det augusti. Augusti blir mit "sommarlov" ska vara mera ledig och så ska vi åka till Paris. Det är då sommaren börjar för mig. Jag har tänkt på årets sommar som att 'den kommer väl snart' och insåg inte att den är här förrän jag hörde en radiopratare prata om att sommaren är ju faktiskt inte slut 'riktigt än' Vadå riktigt än tänkte jag. Den har ju inte ens börjat. Tycker inte att det räknas som sommar om man inte kan sitta ute o äta eller åka o bada utan att bli helt blå.

Det är märkligt..

Jag sitter här i min nytvättade, ljusgröna skjorta och hoppas att det inte ska märkas. Snart är jag på väg till jobbet. Och Patrik är i skrivande stund på väg hit :) endelig :)


Men imorrn kanske det blir soligt? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0