2 år idag :)

Idag är det två år sen som jag o Patrik blev tillsammans kan man säga :) Det är inte utan att det känns lite högtidligt :P Många glada kollegor som grattade idag :D

Hihihi

Det tråkiga är ju att vi var tvugna o jobba nästan hela dan bägge två.. Men som jag sa till Göran så är det ju iaf en förbättring från förra året, då sågs vi inte ens.. Så kan det gå.. :P
Imorrn blir det fireri med Pirates och kalasmat :)
Hem till familjen blir det, o sen jobba i några dar sen blir det Hultsfred!! Kan knappt bärga mig :D Jågurt ska ju dit iaf, så nu håller vi bara tummarna för att även Leffe tar sitt förnuft till fånga :) Vore ju kul om alla kunde träffas igen.

Jag köpte mig fri hela veckan så det känns ju kalas :D



Sitter du här o bloggar.. Du som har så mycket att göra... :P


image14



Loves it.. loves it lots. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0