Hultsfred 07 - lite blötare, lite regnigare...

Men kul ändå. Aldrig fel att träffa köpingligan :) Här i Norge har det blivit hostigt av regnet och blåsten tror jag. Det är ju sånt man måste offra, så jag lider inte.

Kul att se Laakso och Ozzy var det, även om att återse Ola var det bästa. Vi var ju rätt dåliga på att se band iår, men vi tycker ju ändå det är roligast att öla och äta mat :P att svina på parkeringen är ju ett nytt intresse. God stämning, synd bara att vi söp så hårt på den finaste dagen att vi totaldäckade i tältet o missade både det ena o andra... O benet fick sig en känga också.

image16



Bäst:
* När Jågurt satte sig på yogurten
* Att vila på munkarna
* Sitta på vägen mitt i natten o vråla
* Våra nya mössor
* Bli stoppade av polisen
* Kramas med köpingligan

Sämst:
* Vägombygget i Jönköping
* Regnet

Kul också att upptäcka att vi inte alls alltid äter i Skövde, utan i Mariestad. Hur gick det till? Man undrar ju... Det är inte bara felciterande som drabbar oss :P

image15


SKÅÅÅÅÅÅÅL!!


image17



Ola for president!

Kommentarer
Postat av: goran

haha läckert :) jag hittade glidmedlet idag i kjolfickan så jag gav det till hönis hihihi

2007-06-20 @ 19:01:06
URL: http://www.mariabus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0