In Sweden

Det regnar. Ibland blåser det. Inatt ska jag jobba. Börjar 23 och slutar 08. Tror jag är lite mer nervös än jag borde vara över min första jobbnatt. Drömde om att jag klantade till det o råkade sova hela natten istället... Drömde iofs nåt ännu märkligare.. Det var nåt kid som hade gjort nåt dumt så då studsade vi upp honom i telefonledningen, så han fick hänga där o vänta på rättvisan. Sen kom batman.

Idag skall vi tillbaka till Norge efter en kort men kul vistelse i vårt hemland. Vi ska till Maxi och handla mat och en grill. Vi har fortfarande inte gett upp hoppet om sommaren nämligen.

Nu ska vi tydligen färdas. Vi skulle gå upp klockan åtta men när klockan var 10.20 kom vi på att det var ett tag sen alarmet ringde.. jaja, sånt som händer..

Vi ska till Norge o hämta ut den nya kameran :D wiii, nu blir det fota vill jag lova!

Vi ses på andra sidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0