Reeegn

Det är oftast ganska roligt med regn. Idag cyklade jag hem från jobbet efter en timmes övertid o det regnade ju som asset. Tänkte på vad Patrik sa innan han åkte igår. "Det är bara o låna min regnjacka ifall det regnar vet du." Det kanske man skulle tänkt på imorse.. Menmen, sitter ju här o myser under min goa filt o med en kanonomelett i magen, snart väntar en varm dusch och kanske lite extramaterial från Scrubs S4..

Det är ju inte helt fel :)

Konceptet 'svensk sommar' verkar gälla även i Norge. Men det är ju ingenting jag ogillar :)

Det var ett jävvla härj på jobbet idag iaf, så folk har väl räknat ut att skitvädret kom nu, så reser dom bort istället. Inte helt dumt tänkt, om man nu tycker bättre om svett än om regn :P

Det här blir nog första midsommar jag firar ensam sen den i mammas mage. Det känns ju lite konstigt..


Jääääääää :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0