Zippedidodah zippedidei

My oh my what a wonderful day :)

Idag skitregnade det. Jag tyckte inte det såg så farligt ut när jag låste dörren, men när jag började knalla mot busshållsplatsen fick jag ångra mig..
Väl på busshållsplatsen var jag dyblöt. När jag stod där o funderade som bäst på hur synd det var att jag inte tänkt på att ta med mig paraplyt, så kommer en trevlig man o erbjuder sitt paraply till mig. Det var en fantastiskt skäggig äldre man som tidigare hade varit busschaufför. Senare såg jag att han hade två flätor bak i nacken. Spännande spännande.

Idag fick jag vara chef på jobbet. Det blir ju så ibland.

Igår, på självaste midsommarafton var jag så trött av cyklandet o fruktätandet att jag somnade innan klockan var 19. Idag tänkte jag stanna uppe lite längre i alla fall. Var ju tänkt att jag skulle städa lite här också. Passa på när jag är ensam hemma liksom...

image18

Göran har hittat det perfekta regnskyddet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0