Färdigt :)

Alla möblerna är härmed ihopskruvade. Hurrahurra! Jag har inte ens fått några bestående skador. Det enda som märks av veckans bravader är ett - förvisso oroväckande mörkt - blåmärke där handleden möter handflatan.

Så vad gör man en lördagkväll i Nannestad då? Personligen försöker jag koka ris för andra gången på 10 minuter. Sen tänkte jag se på film. Jag väljer mellan 'Den siste samurajen' och 'Ett päron till farsa i Las Vegas'.
Får nog bli samurajen. Den har jag ju ännu inte sett.

Riset ser ut att bli bättre på andra försöket. Merparten sitter åtminstone inte fast i bottnen nu..

Vi får väl se om min älskling kommer hem ikväll.  Tycker inte om när han kör bil sådär långt.. åtminstone inte när det är mörkt eller halkigt. Nu är ju våren på väg i alla fall så jag slipper oroa mig för det senare.
Det är ju gött att passa på o löka så länge man kan när man är i
Sverige. Här finns det ju inte så överdrivet mycket att göra. Förutom
att jobba då förstås, men vem orkar jobba jämt liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0