Freeeedag :)

Inte för att det märks så oerhört att det är fredag, men ändå.. Jag är ju ledig iaf :)

Det är inte så lätt att hålla reda på alla dagar när man jobbar skift, men lite kul är det ju. Det blir som lördag hela veckan, iaf när man jobbar på helgen. För när det är lördag så är det ju lördag, men är man ledig på en tisdag så känns ju det som lördag :P Det är inte lätt... :)

Annars är jag ensam hemma. Min babe for till Sverige imorse och jag håller mig sysselsatt med att skruva ihop de resterande möblerna. Snart färdig nu, men det är ett jäkla slit kan jag lova :P

Tycker att Göran kan komma online så jag får höra hur det gick på tentan.. Göran är min bästaste bästa vän, hon kallas även Lars bland annat. :)

Nej kanske ska ta o skruva ihop köksbordet så jag har nånstans att sitta när det blir dags för kvällsmat.

Pussokram från molkis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0