Lördagslista

Göran hade ju lagt upp en så fin fredagslista, så jag får nog ta o göra en likadan. Fast med lördag :P

Lördagslista v.13

  1. Namn: Camilla
  2. Pepp just nu: Det är vår! Snart är det min födelsedag och jag ska ta en tur till Sverige till veckan.
  3. Happening på gång: Jobba, sova, löka, busa
  4. Jag älskar: Patrik, Göran, vänner och familj. Livet :)
  5. Jag hatar: Silverfiskar
  6. Snyggast just nu: Har hört att hantverkaren hemma i badrummet ska vara en riktig heting, vi får se på onsdag :)
  7. Snygging denna veckan som inte är din pojk/flickvän: Ser ju massa snyggingar varje dag på jobbet :P Svårt o välja...
  8. Om jag kunde skulle jag: Flyga och läsa folks tankar
  9. Heta personer jag vill känna bättre: Johnny i Roomservice :P
  10. Katter är: Coola, vi ska skaffa Bengalikatt i framtiden :P
  11. Snällast denna vecka: Sigrun som ringde o väckte mig när vi hade försovit oss.
  12. Person som gör mig engagerad: De flesta jag känner engagerar mig på olika sätt
  13. Nån jag stör mig på: 'Vingeklipparn' är ganska jobbig
  14. Jag får ont i magen av/när: Stress
  15. Jag är rädd för: Att förlora någon
  16. Främling jag vill lära känna bättre: MASSE!!
  17. Bekant jag vill pussa på: Jag kan inte komma på nån.. Har ju redan världens bästa att pussa på :)
  18. Jag pratade senast med: Jane
  19. Jag läser jämt folks internetdagböcker: Ja det händer :)
  20. Just nu är jag: Klädd i mjukisbyxor, trött efter jobbet och glad över att Patrik snart är hemma :)


Tack för mig, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0