Out and about...

Fantastisk resa måste jag säga. Precis som alltid med LökoLars :)

Jag tror det kommer bli en höjdarfilm :)

Man vet att en resa varit lyckad när man sitter o väntar på flyget efter en hård natt på flygplatsen, och inte kan sluta skratta. Det var ju så mycket som var så kul... Dansen, bananen, KJ o hans roomies, Weymouth, Sue, all öl, kanadensaren... Ja det enda som var lite tråkigt var att Göran glömde sin scarves på tåget o rakhyveln o tvålen i duschen. Men det är ju sånt man måste ta :P

England är ett fantastiskt land på många sätt, men rationellt tänkande är det dåligt med..

Efter att ha explorat så mycket av landet så länge så känner vi oss mogna att gå vidare, prova nåt nytt helt enkelt. Så nästa år kommer världens bästa land att bli snäppet bättre. När LökoLars tågar in innanför dess gränser. Jag talar naturligtvis om Tyskland. Landet där allt finns på rätt ställe vid rätt tidpunkt. Det är även landet där man kan köpa billigt öl och åka S-bahn. Ska ju bli fantastiskt bara det...


image12

Två glidare på Englands sydkust. Weymouth visade sig vara en trevlig stad dit många pensionärer reser när dom vill ta semester. Vi var med andra ord fräschast på beachen :P


image13


"Nejjmen vad faan? Det sitter ju en där bakom.."
"Vad i?? Han gör ju MINER!"

*LökoLars vänder sig om*

*Allmänt gapskratt utbryter*



Kommentarer
Postat av: Lasseman

Vi är väl alltid fräschast var vi än är tycker jag :D Jag gruvar mig lite att inte Tyskland skall leva upp till dina krav, men roligt ska det bli :)
pusssssssss

2007-05-24 @ 21:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0