Nu har det blivit dags

För mig att kopiera Görans roliga lista :)


1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtitieln som svar på frågan.
4. Fuska inte !

1. Hur mår du?
"The look of love"
Säger väl det mesta :P

2. Kommer du komma långt i livet?

"I don't trust myself" -Dave Matthews Band
Lät ju inte så lovande kanske.. Första steget bättre självförtoende låter det som :P

3. Hur ser dina vänner dig? 
"Bad" -U2
Moahahahahhaaaaaa ;D

4. Kommer du gifta dig?
"Sexy" -Black Eyed Peas
Uppenbarligen :P

5. Vad är ditt livs themesong?
"Carnival" -Cardigans
Haha, bus o skoj även här gode Göran :P

6. Hur kan du komma framåt i livet?

"Knock me down" -Red Hot Chili Peppers
Hmm, nån brottsling slår ner mig så kan jag stämma skiten ur honom?

7. Vilken sång beskriver dig bäst?

"The 59th St Bridge Song" -Simon & Garfunkel
Ptjae.. gillar ju broar visserligen...

8. Hur är det med ditt liv?
"Joyride (Live-Sydney)" -Roxette
Alldeles fantastiskt :D

9. Vilken låt ska spelas på din begravning?

"Showing Out (Get Fresh At The Weekend)" -Mel & Kim
Hehe, no idea what that means... :P

10. Har du en djup och mörk hemlighet?

"Be-bop-a-Lula" .The Beatles
Verkar väl inte så iallafall.. :P

11. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?

"Why Georgia" -John Mayer
Ja just det, varför då? Haha, inga hemligeheter people :P

12. Hur kan jag göra mig själv glad?

"Försvarstal" - Lars Winnerbäck
För jag är jävlar i min låda ingen tanklös idiot

13. Kommer jag någonsin få barn?

"#41 (Live)" -Dave matthews Band
Oh Jaysus...

14. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?

"McPhee's Reel" -Canterach
Ta livet med en klackspark uppenbarligen ;) Väldigt jazzig låt må jag säga :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0