Teftingen ær løs!!

Helt otroligt bra film :D Att jag väntat så länge med att se den är ett stort mysterium... Jag och min gode kollega Haldis har gått o skrattat åt Ellingcitat hela dagen :D hahahahahaha!

Så nu är det snart dags för Götebårrrrrg :D ska bli helt underbart roligt :D och nu ska vi väl förhoppningsvis hinna med att dricka Desperado :) yay!
Ser fram emot tågresan också, ska bli intressant att resa med Görans gode vän Gitarren :D tihi :)

Idag ska jag försöka pussla ihop Eiffeltornet och hänga upp på väggen. Det kommer bli så snyggt :D Före och efterbilder kommer most likely att publiceras på sagda blogg :)

Har börjat findulera på julklappar också :) lite tidigt kanske, men de har för 17 gubbar redan ett antal julgranar placerade på strategiska ställen på flygplatsen. Så man blir ju lite sögen :P

Nej ta ett varv med dammsugaren till de ljuva tonerna av The Ark kanske? Eller varför inte Kent? :) Weee likes :) *önska sig nya skivan i julklapp* :D

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0