Behjälpert

Jupps, hjälpte Petra med reklamen förut, gick skitbra. Kul sätt att tjäna 180 spänn på. Fast hade det regnat hade det ju inte vart nån höjdare förstås. Och jag fick ju inte betalt iofs, Men motion fick jag :)

Och snart ska vi ut o äta på restaurang. Vi ska fira att Petra klarat av bedriften att fylla 18 år. Visst, det var ett tag sen hon fyllde, men svårt o hinna med allt mellan fotbollsträningar och arenabesök. Sen är ju inte jag hemma så görofta heller..

Det kanske inte blir Linköping nästa helg trots allt. Patrik har ännu inte fått ledigt.. Synd tycker jag, jag som hade glatt mig så.. Menmen, vi får väl ta det till våren.

image79

Många lådor blir det...

image80

Det var kämpigt i uppförsbackarna.


*nöjd med sin insats* :D

Kommentarer
Postat av: J

Ho e så snygg den däringa Petra asså ! =P

2007-10-22 @ 14:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0