Förbaskat

Förkyld är jag. Halsontet har vandrat från halsen till näsan, o nu låter jag jätteförkyld. Men inte tillräckligt för att vara sjukanmäld tycker jag själv.

Annars så har jag spenderat ett större antal kanonfina timmar i Görans Göteborg. Vi drack öl och åt pizzabuffé bland annat, en av höjdpunkterna var att gå på museum och se världens enda uppstoppade fucking blåval. Den var så inihelvette stor, trots att den bara var 1,5 år när den klantigt nog strandade. Detta var på 1800 talet och det tog två dagar att ha ihjäl den. Göran med sin fiskfobi blev lite nervös, men klarade sig efter omständigheterna bra. ;)

image69

Vi var ju såklart snyggast på stan i våra tröjor, jag har ännu en idé på lut, men den kanske blir lite svårare att genomföra, vi får se :)

image70

Anyway, så imorgon ska jag åka utomlands igen, närmare bestämt till Karlstad. I Sverige då alltså :) Det ska hälsas på i Molkom, och göras ett försök att skaffa en liten rosa plastlapp. Det låter ju inte så svårt, men vissa komplikationer kan det nog tyvärr bli. Vi får hoppas på det bästa som vanligt.

Ont i fötterna gör det, kankse inte så konstigt efter en hel dag på jobbet iförd skyhöga klackar. Inte så briljant kanske, men snyggt är det ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0