Kuggern

Fick jag. Typiskt sa Mentor. Du är ju så nära. Rättelse: jag Var nära, sen var det nån myndighet som bestämde att jag inte fick skaffa nytt lämp på grund av utflyttning. Till Norge. Hallå liksom, så långt bort bor jag inte...

Menmen, det finns ju positiva saker i alla avseenden. Kanske inte alla, men många. Här så är den ljusa sidan att jag inte kan köra ihjäl mig själv eller nån annan. Inte lagligt iallafall ;) Samt att jag sparar på bensin och får fortsätta att träna cykelmusklerna.

Anyway, var o kollade på syrrans innebandymatch igår Örnen - NB 87. Damlaget. Örnen vann med 4-0 o vem blev 2-målsskytt om inte syr min? :D

Jag passade på o fota *skräll*

image81

Min coola lillasyster :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0