LANet, Del II

Japps, vi håller ställningarna här i Östergötland. Efter en god natts sömn på den medhavda madrassen tog vi en promenad i Linköpings centrum. Väldigt fint är det. Det är en stad som man skulle kunna tänka sig att bo i - om Karlstad inte fanns. Sveriges femte kommun står det på hemsidan. 140.000 invånare. Och kyrkan, ja den heter naturligtvis St Lars.

För det är ju härifrån han kommer, den gode Lars Winnerbäck. Och i december ska jag och ett glatt gäng återvända till denna stad. Enbart för att se fenomenet Lars i Linköping :) Det ska bli guld. Om jag bara får ledigt då förstås :)

Hade jag kunnat länka hade jag formodligen länkat till www.linkoping.se himla trevlig sida :) Häststaty har dom ju också. Det är ju en av få saker som Karlstad inte har lyckats med. Det enda de har lyckats frambringa är en gul ponnyliknande klump på marken. Det är ju lite synd..

En annan sak som är synd är ju att Patriks dator inte vill starta. Det satans elektronikstycket har gått sönder. Igen. Lite kul att bland alla dessa datakillar så är det ingen som fattar vad som är fel... Men här finns det ju datorer så det räcker. Så det går ju ingen nöd på honom iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0