[lien-chur-ping]

Där är jag nu! Efter en lång dag minst sagt, steg upp klockan pi efter 2 timmars välbehövd sömn. Blev upphämtad efter jobbens jobb klockan 11 av pojkvännernas pojkvän, Putteliten :) Vi färdades då så sakteliga mot Kil. Efter ett snabbt pitstopp i Värmland fortsatte vi alltså mot Linköping, där vi nu befinner oss. Mitt i ett callcenter, på en fredag. Varför kan man undra? Jo, jag är på mitt livs första LAN. Patrik är lite mera rutinerad, så han får fixa o koppla grejer.

På vägen hit använde vi oss av GPS. Jag knappade in koordinaterna. Efter halva resan kom jag på hur 'komiskt' det skulle varit om jag hade slagit in Storgatan i Norrköping istället för sagda gata i Linköping. Det lär ju finnas. Jobbigt det hade blivit..

Vi satt även och övade oss på det fonetiska alfabetet (med anor från 1950-talet). Alfa, Bravo, Charlie, Delta, Echo, Foxtrot och så vidare... Vi satt alltså i bilen Tango, Alfa, Uniform :)

Så lyssnade vi på Leif is Leif och den där låten av Hans Zimmer som passar till alla filmer :)

Fantastiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0