Nejmen så att...

Det sket sig ju. Kanske inte är redo för körkort trots allt. Så då kanske det är bra med 6 månaders väntetid... Vi får väl se hur det artar sig. Jag är ju iallafall tacksam för att jag överhuvudtaget Kan köra bil. Det är ju så att säga inte fysiskt omöjligt, även om att ta körkortet på 15 dagar var lite väl optimistiskt kanske...

Det har sannerligen varit en lång dag. Men nu är jag iallafall hemma. Väntar på att älsklingen ska komma hem :)
Satt på Oslo busstation för 2 timmar sen, bland massa märkliga människor som vanligt. Det var tanten som talade upprört i telefonen att "så här kan det minsann inte gå till" tror hon hade missat bussen eller nåt i den stilen. Så var det en konstant tuggande kille som satt lite längre bort. Det syntes att det var jobbigt att tugga. Han höll på hur länge som helst. Och en tjej som såg ut som en barbiedocka som satt o lusläste busstidtabellen. Jag menar hur svårt kan det va?

När bussen så äntligen styrde kosan mot min nuvarande hemstad så började jag lyssna på rösten som säger vart nästa hållplats är. Han lät lite tveksam, nästan som att han tyckte att det var pinsamt. Men med namn som Gangfløtt, Kjønstad och Kløvberget kanske inte det är så konstigt...

Nu kära vänner är han hemma :)

Kommentarer
Postat av: Jessy

Ja de va ju dritten asså ! men du e ju lika bra för de tycker ja ! =D Knus å knas

2007-10-02 @ 00:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0