Skissar

Jag och Patrik sitter och skissar på vårt framtida hus. Om det blir som vi vill lär det bli en dyr historia... Första skissen landade på 756 kvm.. Nu är vi nere på 612 iallafall ;D

Jaja, veet att klockan är mycket och att man kanske, istället för att smida långsiktiga planer, borde gå o lägga sig o snooza. Men det är ju så kul :) Jag är så glad för att jag har honom :)

En annan sak jag är glad för är att Max kommer till Karlstad. Och inte bara en gång ;D Källa: Göran.

*hurrahurrahurra*


Kommentarer
Postat av: Jessy

va söta ni e da :D
Men tänk på att jag ska ha ett exklusivt gästrum me pool oxå :P hihi.

MAX MAX MAX MAX MAX MAX MAX MAX !
Du får se till att va här på premiären .
Kram

2007-10-24 @ 22:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0