Solen sviker inte

Självklart, är man i Karlstad så är man :) Åkte en låång tågresa igår ända från Oslo. Fick 6 säten och ett bord alldeles för mig själv. Tvärs över gången satt en dam som lät fruktansvärt vuxen. Kommer jag låta sådär när jag pratar i telefon om 30 år? Man kan ju undra..

Idag, köra bil runt runt i stan, övade lite på rattning, jag verkar ha glömt en hel del rutin. Den är kvar i september. Men det tog sig rätt fort och på eftermiddagen gick det görbra på ren värmländska.

Fint väder idag alltså, promenerade i stan och fotade lite *hey, bättre än o bränna stålarna på shopping don't u think?*
Tog massa fina bilder, A-laget fick vara med på en tillochmed, kunde väl inte jag hjälpa att dom satt där o lökade mitt i bilden.
Men kallt som sätan var det, fick knalla in på H&M o köpa fingervantar för att inte förfrysa.

             

Fick precis kuta ut och rädda Petras direkta reklam från hagelstormen. Hur gick Det till?


Idag är det vår Dolmiodag, alltså, ut i köket och assistera Jessica :)

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0