Tröttma

Fy faen så trött jag är... Och vad ska man hitta på en dag som denna? Man har alltför mycket kvar av dagen när man slutar 11. Ibland känns det så. Nu tillexempel tycker jag att det är jättelångt kvar innan det blir en någorlunda normal sovtid. Men om jag sover en stund på soffan för att fördriva tiden så kommer det bli svårare att somna ikväll. Upp klockan pi imorrn och cykla till jobbet. Då måste man ju ha sovit ett antal timmar på natten för att örka me't...

Geir-Ove var inte så dum för att vara norsk idag när han föreslog att jag kunde släpa in cykeln på bussen förut, så jag slapp cykla hem i dimman :P Bra tänkt! Så satt vi o snacka skit hela vägen hem :P

Älskling är på väg till Sverige i skrivande stund *avis* Man får lite hemlängtan ibland, även om det är väldigt kul här.. Menmen, ska ju till Göteborrrrg till veckan. Och förhoppningsvis kan man planera in en stockhölmsresa snart också :D

Det är ju inte illa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0