Att det ska vara så svårt..

Att ha utvandrat till Norge o sen ta körkort i Sverige.. Ingen bra kombination visade det sig idag. Men jag har en chans på mig att få till det, o jag ska göra mitt allra bästa!

Mer än så kan jag ju inte göra :P

Men jag förväntade mig nästan att bryta benet på vägen hem eller nåt, så att det Verkligen inte skulle gå att fixa lappen.

Har funderat ett tag på hur jag skulle göra vid en eventuell uppkörningsbokning. Ska man vara lite hemlig och inte säga nåt till någon utanför familjen tills körkortet är fixat, så man slipper alla 'Neej, vad synd.' eller 'Bättre lycka nästa gång.' Det är ju kanske göttare att inte säga nåt o sen bara hux flux, parkera bilen på gårdsplanen o stega in i hallen o försöka spela oberörd.
Men nu är det så att jag bara har ett försök på mig, efter det kommer det att ta minst 6 månader innan jag kan köra upp igen. Så nu behöver jag nog allt stöd jag kan få. Jag bestämde mig för att inte hålla det hemligt.



Jag har uppkörning nästa måndag! :D



Kommentarer
Postat av: Putteliten

vems bil? ;)

2007-09-21 @ 23:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0