Redan sett

Stod o väntade på bussen vid min vanliga hållplats idag. Så mötte jag en tant. Tror inte hon är helt klar i huvudet för att uttrycka det försiktigt. Jag har stått o väntat på bussen med henne förut, o hon körde exakt samma konversation igen. Frågade vad jag hette o hela den biten. Visst jag Har visserligen bytt frisyr, men så olik blev jag ju inte :P

Träffade massa glada norrmän o svenskar på jobbet idag. Jag har ju vart borta så länge.. Görkul o vara tillbaka är det :D Fick en kram av Saima tillochmed :P Ja jag gillern :)

Anyway, møkkavær som det är här i landet, så tänkte jag sätta mig i soffan under en filt o se på film o äta kanonmat som älskling lagade förut. Han ska jobba tills sena natten, så jag blir själv här.. menmen, då får ju jag bestämma film iaf. Deja-vu tänkte jag att jag skulle se, med Denzel. Kul namn..



Saknar soliga Karlstad :)

image65

Så ser det ut där på hösten. Alltid ;) *promise*

Kommentarer
Postat av: Daniella

vad fint!

2007-09-29 @ 18:07:08
URL: http://caprice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0