Skrämmande...

Imorse när jag tog av mig linnet jag hade på mig när jag cyklade till jobbet upptäckte jag nåt märkligt. Jag hade svettats fram ett ansikte. Som dessutom gav mig det onda ögat!
Kanske inte det man vill se klockan 4.30 på en söndagsmorgon. Ska man ta det som ett omen? Men nej, dagen idag var alldeles fantastiskt rolig, som de flesta andra dagar :)

Jag gjorde en hjälteinsats när jag såg att det kröp ett äckligt, äckligt, kackerlackliknande kryp på en av mina kollegor. När det var på väg på kragen o ner i nacken så hoppade jag upp o viftade bort det. Folk undrade ju vad 17 det var jag höll på med... Men fy fan vad äckligt det var, har aldrig sett nåt liknande djur. Det måste ha åkt med nån passagerare från utlandet o sen hoppat på min kollega..
Han blev väldigt tacksam iallafall :)

Vidare då, jag håller ju på o jobba ihjäl mig, men jag känner mig på topp! Cykeln har ju vart på service hos mamma o pappa o den går ju som ett spett! Jag cyklar på högsta växeln o vill växla upp :D

Jisses, är klockan redan nio.. nu får det bli natten för mig, upp 4.15 imorrn, 1 timme sovmorgon, wehoo! :D


Yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0