Tajtänic

Jaa, är ju ensam hemma här i veckan. Så då fick det bli en gammal chicflick kan man väl kalla den.. Jag har sett Titanic närmare 200 gånger utan att fälla en tår. Men nu, x antal år senare, var det helt kört. Tror det kan ha nåt att göra med att jag aldrig förr har varit kär när jag sett den. Nu när jag är upp över öronen förälskad så förstår jag hur ont det måste göra att mista den kärleken.

Men man vill ju inte leva ovetandes. Så tack Titanic, fast du antagligen inte lyssnar. Tack för att du genom att göra mig otroligt sorgsen gjorde mig väldigt glad därför att du hjälper mig förstå hur lyckligt lottad jag egentligen är.

Ta ingenting förgivet. Make every day count.

Kommentarer
Postat av: Putteliten

*tårögd*

2007-09-14 @ 01:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0