Tillbaks i Norge

Och finfint höstväder har det ju varit hela dagen :) Var ute o fotade en stund (läs 2 timmar) hehe :P Men satte mig på nån jäklarns gren, så jag har göront i ena skinkan..

Köpte ju en matta på Ikea igår o nu ligger den på vardagsrumsgolvet, skitmysigt nu när det börjar bli kallt på vårt källargolv :) Så det blev tacos o mys med tända ljus när älskling kom hem från jobbet. Nu sitter vi o vilar framför datorn, man blir ju så sjukt mätt :P

Imorrn ska jag tillbaka till jobbet efter 2 veckors välförtjänt ledighet. Inte för att det har varit så lugnt, men ändå.. :P Var ju så mycket jag hade tänkt göra.. men det hanns ju inte med :P Menmen, var o hjälpte släkten att städa hos morfar, han ska ju flytta till Kristinehamn, så det är maaassa grejer som måste fixas med. Jag fick putsa prydnadssaker som nog har sett sina bästa dar.. Menmen, alltid kul att hälsa på hos Nipha, får ju alltid så god mat där jue.. :P

Lite bilder från dagens vandring.

           


Kommentarer
Postat av: lars

grymt vackra bilder lars, bra jobbat!!! särskilt den sista gilla jag hade det inte vart för malte hade det blivit min nya bakgrund :) hoppas det går bra från jobbet!! pussar från stockholm

2007-09-29 @ 13:40:49
Postat av: Anonym

Nemen vilket bra resultat det blev av din höstprome nad med nedtrampet =) du e så flink ! puss kram

2007-09-29 @ 18:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0