Götlaborg for the win :P

image143

Jag, Jågurt o Leffe ;D

Det var kalas det kan man säga, vilken helg. Inga ord kan beskriva det ;D Inte helt oväntat gled vinet ner alldeles för lätt, sen blev det tydligen starksprit och då började det gå utför... Att jag aldrig lär mig mina gränser.. Kom igång igen sen iaf, tack o lov :)
Mysig förfest har jag hört sägas, vi släckte alla lampor (dock 20 minuter för sent) Och hade levande ljus istället. Allt bara för att kungen gjorde det :P

Gayfest med syrran o flatgänget. Köpingligan ville inte vara sämre. Vi studsade o sjöng oavbrutet tills man skulle dra fram klockan en timme, o sen studsade vi lite till ;) Stapplade hem till Göran som hade bäddat *goding* och somnade som stockar efter gryningen. Även om vissa lät lite mer som sågverk än andra ;D

Leffe: "Nu vet jag varifrån de fick ljuden till Jurassic Park!"

Det var fan det värsta jag hört... :P

Kommentarer
Postat av: Jonna

Alla vill ju vara som Kungen. :)

2008-04-01 @ 14:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0