Söndag och off to work

Idag är det inte så fint väder. Himlen är ju helt vit. Jag som ska hoppa upp på cykeln inom kort och glida iväg till jobbet. Jaja, men idag ska jag jobba på mitt gamla ställe, kan ju bli hur kul som helst :) Eller inte alls kul, det spörs helt enkelt :P

Sitter o msnar i cykeldräkten. Behöver inte färdas än på en stund. Godingen vill ha en riktig byrå, inte en såndär från Det Där möbelsällskapet. Mig spelar det ingen roll, så länge det inte kostar skjortan, saker som kostar skjortan kan man ju få lite ångest för.

I övrigt skrattade jag så tårarna rann igårkväll när jag läste igenom lunarkompendiet. Fy fan vilka tider alltså. Bara läst igenom hälften än så länge, o sen står Görans på tur :)

Tiderna förändras. Det är ungefär allt jag kan säga.

Kommentarer
Postat av: Lasseman

As the great Dylan said "you better start swimming or you´ll sink like a stone, for the times they are a changing" :) Men roligt var det!! Härligt med det som inte kostar skjortan också, men värre vore ju om det kostade an arm and a leg. Bier auf Wein, lass sein. Wein auf Bier, das rat ich dir :) PUSSSSSSSSSSSS

2008-04-27 @ 13:26:59
URL: http://mariabus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0