Valborg :)

Firas, inte helt oväntat, i Norge. Med 100% imorrn och lite idag med :) Inte fel, inte fel. Nästa år blir det nog supa. Då är jag ju bedömt student och man har ju hört hur det går till där ;) Göran har sagt att om hennes valborg är sugig iår också, så måste hon nog fira alla nästkommande valborgar med undertecknad. Det tycker jag låter som en bra idé ;D

Har spelat Guitar Hero tills handleden värker. Aajaj :P Det är ruskigt beroendeframkallande :)

Så fick man ju lite tråkiga nyheter på jobbet idag.. Min favoritnorsk ska sluta. Jag ska ju också sluta snart iofs.. men ändåååå.

Då började jag tänka på hur många personer jag har haft i mitt liv som jag förmodligen inte kommer träffa igen.. Det är ju de från skolan till exempel, de i Strömstad, England, Danmark, Polen (japp) o alla de andra från Oak Tree Manors saliga blandning... Och snart det härliga Gardermoengänget. *suck* Men det är väl en del av livet det också antar jag...

Sen finns det ju de som jag inte ens har träffat än.
De viktigaste personerna i mitt liv existerar ju inte ens än.

23 år ung!

Kommentarer
Postat av: MaR

Trots osugig 2008 kommer jag gärna till dig nästa år :) Valborg firas trots allt bäst med påskägg på Marieberg :) PUSSSSSSSSSSSSSSSS

2008-05-03 @ 00:18:55
URL: http://mariabus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0