Där var det färdigt!

Nu sitter jag hemma i Sverige i fina, just nu väldigt stökiga, lägenheten :) Vi har käkat pizza och jag och bror spelade Geni (japp, jag vann ;D) Känns konstigt att jag inte ska tillbaka till jobbet. Inte mer än ett par gånger i månaden iallafall ;D Sista dagen var himla kul, med Ole och Lars, och en väldig massa lök ;) Inte mycket att göra på lördagar nej... :P



Sånt här kan man sysselsätta sig med på helgerna ;)

Råkade visst stanna till i Charlottenberg på vägen hem idag och inhandla 1,1 kilo godis *visslar* Hade väl inte tänkt äta upp allt själv dock :P

Dags att bli svensk på heltid nu ;)

Kommentarer
Postat av: Stian

Var ikke slitsom jobb det der ;-)

2008-08-07 @ 18:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0