Rakt mot stormen

På jobbet var det vackert igårkväll. Jag fylldes av en överväldigande känsla när jag stod och såg på hur blixten slog ner, gång på gång... Jag försökte fånga fenomenet på mobilkameran. Det visade sig vara otroligt svårt. För att ens ha en chans att få med en blixt på bild var att stå och knäppa kontinuerligt. Resultatet blev ett 50-tal bilder på en mörk himmel, samt ett tomt mobilbatteri.

På vägen hem cyklade jag rätt in i stormen som jag hade beundrat på tryggt avstånd. Det var inte alls lika vackert. Mest genomblött och öronbedövande.



Det var där det skedde.. :P

Det var riktigt häftigt när det kom många blixtar på en gång och lyste upp himlen :) Inte lika kul att vara mitt i smeten kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0