Första dagen

image133

Det mesta är på topp.
Jag har cykelhjälm på mig för jag vill inte vara den av oss som dör ung. Dessutom är det is i Norge.
Prova inte att cykla uppåt i en isbelagd backe. Det kan bara gå åt ett håll.
Det blev en lång dag, men en underbar sådan. Kommer sakna gamla stället, men njuter av lugnet på den nya platsen. Hämtade mig en ny uniform idag, efter några om och men.

Jag är hungrig fast jag nyss åt en apelsin.



Hur jag lyckades cykla 6 kilometer med all denna packning är det ingen som vet.
Men svårare saker har man ju gjort ;)


Gårdagens fråga: Hur lyckas man skära sig på en klump fruset ris?

Kommentarer
Postat av: Goran Flink

Snyggaste bilden!! Känner att det får bli ett nytt memory snart, ska gå ut med sagda mössa i regnet och se om jag kan få till nåt :)

2008-02-26 @ 11:56:31
URL: http://mariabus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0