Regnigt

Sitter på jobbet och løkar. Kænns lite ovant, men gøtt :P Jag spanar på avgångshallen via en kamera, nær det ær morgon och rush ska jag sitta och gøtta mig åt att inte vara dær och svettas ;)

Moahahaaaa.

Før øvrigt så ær det skitvæder och segt i kroppen. Imorgon ær sista dagen på mitt jobbmaraton, sen blir det løk framfør nya tvn på obestæmd tid ;)

Kanske borde læra mig kortkommandona till 'ä' och 'ö'. Så det blir lættare att læsa. Eller så kan jag ju bara børja skriva på norska. Det kanske vore nåt...

Imorgen kommer kjæresten min hjem. Det ska bli så deilig! Det er så kjedelig at stå opp når man veit at han ikke er der... Så er det jo litt kult at han har med den nye TVen og da... ;)


Haha, så kan det låta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0