Annars då...

Fick ett otroligt ledsamt besked igår. *snyft*

Finns inte så mycket att säga om det tyvärr. Är så dålig på sånt här.


* * * * *


Jobbade idag, steg upp klockan nollfyratio. 9,5 timmar och 730 pers senare hamnade jag, ganska spontant på Rimi för dagens inköp. (glömde dock hälften, så älsklingen får svänga dit efter jobbet lik förbannat) Blev stoppad i entrén av en någorlunda fulsnygg kille. När jag stegar in i affären inser jag att jag har blivit påprackad en halvårsprenumeration på Omega 3. Hur gick det till? Jag var trött och nickade bara litegrann, och detta är vad som hände.

Har dock länge funderat på att börja inhalera Omega 3, eftersom jag äter långtifrån så mycket fisk som man borde.
Så det var ju inte helt dumt.

Har precis svalt de 2 första kapslarna.



Hur länge ska man vänta på Den Stora Förändringen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0